lørdag 21. november 2009

ALEMI - Meisebolle henger

Slik ser Alemi Meisebolle hengeren ut.
Bildene er i fra Julen 2008, den røde sløyfen kan jeg skifte ut
etter hva som passer til års tidene.
--------------
Bilde nede til høyre henger meisebollen i Alemi klatrelenke.
I Desember måned klipper jeg grener i fra vintergrønne trær,
og stikker grenene inn i ringene til klatrelenkene.
Lyslenke og noen meisebolle henger,
så kommer jeg i litt jul stemning.
---------------
En overraskelse kom i posten i dag den skal jeg vise i morgen.
For en hobby gal er dette en pakke jeg ble kjempe glad for :-))
Ønsker dere alle sammen en riktig god helg.
~~Klem Fra Rigmor ~~Seascape~~

1 kommentar:

  1. Hallo i søndagskvelden :o)
    Så fine de holderene til meisebollene er! Ja nå koser nok småfuglene seg godt :o)
    Idag er det 1 uke til 1.advent!!! Tenk så fort tiden har gått! Snart jul, nyttår.... og så kommer våren og sommeren!
    Ha en flott uke som kommer ;o)
    Klem fra GroLinda

    SvarSlett