onsdag 18. november 2009

ALEMI - Klatrelenker

Alemi klatrelenke hvor
Verbena bonariensis titter frem.
-------------------------------
"ALEMI"
Det er vel gjerne noen som lurer på hva Alemi er :-))
Alemi er noe som jeg fant på for noen år siden.
-----------
Jeg trengte noe som jeg kunne bruke til klatreplanter.
Lenken måtte kunne tåle vær og vind,
den trengte ikke å være så pen.
Da jeg regnet med at plantene ville skjule klatrelenken.
Da måtte jeg sette i gang de små grå :-))
og bruke fantasien og Alemi klatrelenke ble til.
-----------
Det har blitt mange klatrelenker etter det,
og plantene ser ut til å trives med å slynge seg i ringene.
Her har jeg laget klatrelenker som en vegg,
med mange lenker bort over.
På øverste bilde til høyre kan dere se Alemi Hage Hjerte.

Flere steder rundt utestuen har jeg også laget
Alemi klatrelenker



Jeg har laget flere Alemi ting,

som jeg kommer til å legge ut bilder av her frem over.

Nå er det på tide å vaske og rydde huset.

Ønsker dere alle sammen en fin onsdag.

~~~~~Seascape~~~~~

2 kommentarer:

  1. Hva lager du dette av? Aluminiumstråd på rull?

    SvarSlett
  2. Materialet må jeg komme tilbake til, jeg aner ikke om det finnes i butikk. Det er material som min mann bruker på jobben og jeg må under søke mer om materialet.
    Men tungt for armene er det.
    Jeg sitter bare noen timer av gangen, ellers hadde jeg sikkert fått senebetennelse.

    SvarSlett