lørdag 26. desember 2009

JEG HAR VUNNET......JIPPI

Kan tro jeg ble overasket og glad da jeg åpnet e-mailen og
oppdaget en e-mail hvor det i emne sto skrevet:
Du har vunnet! :-)
-------------
Jeg har vunnet 1. premien i Cathrines Julekalender,
1 års abonnement på VAKRE HJEM.
Tusen takk Cathrine jeg ble kjempe glad,
og jeg gleder meg til bladene kommer i postkassen.
--------------
I ledige stunder i førjul tiden har jeg tittet inn på
bloggen til Cathrine og spennende har det vært om hva som
skulte seg bak lukene i Cathrines Julekalender.

~~~~Jule Klem Fra Seascape~~~~

4 kommentarer:

  1. gratulere til deg,
    ja var det ikke moro.
    jeg vant å.
    vi er heldige vi,
    det var j så herlig en julekalender.
    ønsker deg gode romjulsdager.
    klem
    fra
    sylvia

    SvarSlett
  2. Ja, var ikke vi heldige! Jeg vant et gavekort;)
    Kos deg videre i romjula og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med den fine premien, og fortsatt fin ROMJUL til deg;)Klem fra bestemor drillo;))

    SvarSlett
  4. Gratulerer med fin premie.

    Romjulsklem fra Mira.

    SvarSlett