torsdag 31. desember 2009

GODT NYTT ÅR

Med bilde av broderiet "På fuglebrette" ønsker
jeg mine blogg venner,
ET RIKTIG GODT NYTTÅR
1ooo TAKK
for alle de flotte og gode kommentarene
og
VELKOMMEN
til å følge bloggen min i det nye året
~~~~2010~~~~
-------------------
Broderiet fikk jeg av min mor da jeg var ca 15-16 år gammel.
Jeg er så glad i dette motivet, det har sin sjarm syntes jeg.
Men så er jeg jo veldig glad i alle de små fuglene som besøker
oss i hagen.
Rammen til bilde var i furu, men med tiden gulnet rammen,
og like før Jul kjøpte jeg felglakk sølvgrå til å spraye rammen.
Jeg syntes rammen ble riktig fin til bilde
og passer godt inn i interiøret her i huset.
------------
Ønsker dere alle sammen en riktig fin Nyttårs kveld,
og vær forsiktig med rakettene.
Husk på at det finnes både mennesker og dyr som er
redd for rakettene.
Der i blandt jeg
(har en veldig dårlig opplevelse friskt i minne)
----------
Nyttårs Klem Fra Rigmor~~Sesacape~~

3 kommentarer:

  1. nydelig bilde dette her.
    ønsker deg o dine et godt nyttår.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å følge deg på bloggen i 2010 !
    Håper du og firbente får et godt ÅR ;) Klem!

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har, nå er det lenge siden jeg har fått blogget rundt omkring i blogge-land, julen er fylt opp med familie-sysler, så da blir det lite tid alene ved pc'en.
    Nydelige fugler som moren din har brodert i forrige innlegg.
    Ønsker deg et godt nytt år!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett