tirsdag 29. desember 2009

DECOUPAGE BLOMSTERPOTTER MED JULEMOTIV

Decoupage på terrakotta potter er moro å lage.
Disse to laget jeg for musikkorpset sin Julemesse i 2008.
--------------
Nå i dag er malekost-maling-servietter-decoupagelim-blonder-
perler o.s.v kommet på hobby bordet.
For i dag når husarbeidet er gjort unna skal jeg kose meg
med decoupage.
--------------
Tusen takk til alle dere som kommer inn om min hobbyblogg
og legger igjen en kommentar.
Kommentarer setter jeg utrolig pris på.
Romjuls Klem Fra Seascape


2 kommentarer:

  1. så nydelige blomster potter dette ble,takk for herlig ide.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Decoupage er artig å holde på med! Fine julekrukker det der ;) Erinnom for å ønske deg et FREDELIG OG GODT NYTT ÅR ! Nyttårsklem fra bestemor drillo;)

    SvarSlett