torsdag 17. mars 2011

HÅNDLAGA 2011

Har du nominert deg selv og andre til Håndlaga 2011?
Vist ikke gjør det nå for fristen går ut i morgen den 18 Mars.
Alle kan nominere til konkurransen, og man kan nominere to gjenstander til hver kategori. En selvlaget og en laget av andre. Det finnes mange grupper : REDESIGN - BARN - KLÆR - SMYKKER - TIL HJEMMET - TILBEHØR - BILDE og BESTE HÅNDARBEIDSBLOGG. Du kan lese mer om konkurransen HER.
Min egne
blomster potter av plastbokser er blitt nominert i kategori REDESIGN:-)) Tusen takk IreneW :-)
Jeg selv har tenkt å nominere syskrinet i kategori REDESIGN. Og kanskje jeg nominerer noe annet jeg har laget i noen av de andre kategoriene.
Nå skal jeg rundt i blogglandia på jakt etter noen jeg har lyst å nominere.
Bli med du også :-)

1 kommentar:

  1. Hei og tusen takk for nominasjonen.Koselig at du liker bildet mitt.Det er jo så mye bra i blogglandia,folk er så flinke...
    Morro at vi kan dele litt med hverandre.
    Ha ein flott kveld!

    SvarSlett