torsdag 17. mars 2011

GARN PAKKE I POSTEN

Det ble litt stille fra meg i det siste, grunnen er rett og slett Sheltien Eiriana som fikk valper. Sist hun fikk valper fikk hun de 4 dager før termin, en rask og fin fødsel. Denne gangen gikk det ikke helt slik, hun var urolig i 4 dager, før endelig fødselen satte i gang. Det ble ikke mye søvn på meg i disse dagene, men nå har jeg hentet meg inn igjen og er klar for å blogge igjen. Hun fikk 2 valper, en gutt og en jente.
---------------------------
For en liten stund siden var jeg og tittet i Cille sin blogg og så at hun etterlyst deler til et kjøkken sett. Jeg vist jeg hadde deler til dette kjøkken sette stående langt inne i et skap, og tenkte at jeg kunne sende det jeg hadde til henne vist hun var interessert. Så ble det til at vi gjorde en bytte handel, og bare se her hvor mye fint garn jeg fikk.
JIPPPPI dette var moro.
Tusen hjertelig takk Cille :-)
Seascape's blomster pynt som jeg skrev om i forje innlegg har jeg tenkt å legge ut i epla butikken min som jeg holder på å lage til for tiden. Jeg prøvde med perler, men syntes egentlig at de ble finest uten perler. Mønsteret til disse, må jeg komme tilbake til en annen gang.
Tusen takk for alle de fine kommentarene, som jeg setter veldig stor pris på.
Ha en riktig fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar