mandag 25. mars 2013

HEKLET PÅSKEEGG

 I år har jeg heklet noen Påskeegg.
Disse heklet jeg i rosa da det var rosa som var fargen i februar på HOBBYvenner forum.
 Pyntet med eldre bånd og en liten heklet sommerfugl i et spettet bomullsgarn.

 Her er egget pyntet med eldre blonde og en nydelig eldre knapp som skinner så fint i vakre farger.
Blomsten er heklet i et ukjent garn.

 Her er egget heklet med katia Irina garn, det samme garnet som jeg heklet den lille sommerfuglen.
Pyntet med eldre blonder og en heklet blomst med en perlemor knapp.

 Tusen takk for alle de koselige kommentarene på harefrøknene.
Og velkommen til alle de nye som følger bloggen min.
------------------
I helgen fikk vi en trist beskjed, min svigerinne døde bare 61 år.
Hun kommer til å bli høyt savnet av oss.
Jeg håper hun har det godt nå og slipper å lide mer.
-------------------
Ha en riktig fin mandag alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Kondolerer så mye. Trist når så unge må gi slipp.
    Nydelig egg. Ha en så god påske som mulig under omstendighetene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk gyldenkron :-)
      God Påske til deg også :-)

      Slett
  2. Looking great work dear, I really appreciated to you on this quality work. Nice post!! these tips may help me for future. Fin here an article for 16 Small Ways You Can Improve Your Life in Less than 30 Minutes

    SvarSlett
  3. Enjoyed reading the article above, really explains everything in detail,the article is very interesting and effective. Thank you and good luck for the upcoming articles. also you can find an article here about to download free Auto clicker

    SvarSlett