fredag 26. november 2010

MALE OG DEKORERE LITT HER OG DER

Ja så ble det en blogg pause her igjen, FYYYY meg :-)) Men jeg har ikke ligget på latsiden. På dag tid uten om å vaske og rydde huset til Jul, har jeg malt gamle rammer som jeg skal bruke til eldre familie bilder. De skal alle sammen henge på en hvit malt vegg langs trappene opp til loftet. Da må det jo passe med dette bilde med teksten,
****** FAMILY all because two people fall in love******
En eldre mørk tre ramme, ble hvit malt og dekorert med en liten rosebukett.
En eldre slitt blomsterpotte ble også fornyet, den skal få sin plass i trappen opp til loftet.
Jeg har laget til mange slike rammer som den på bilde over her. De ble også hvit malt og dekorert med en eldre duk. Restene av duken skal jeg sy hjerter av, og som jeg tenkte skulle henge på gelender opp til loftet.
Dette er en gammel ramme, den syntes jeg er så fin at jeg måtte bare vise deg den. På bilde er det min mormor som konfirmant.
Den gamle settekassen min ble også fornyet, jeg syntes den ble riktig fin når den ble hvit malt.
Ha en riktig fin fredags kveld.

3 kommentarer:

  1. Så flotte rammer du har laget, og blomsterpotta var lekker!!
    Maling gjør susen, men godt den gamle ramma får være som den er, kjempefin!
    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så fine tingene ble med maling og dekorering !
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett