tirsdag 2. mars 2010

PAY IT FORWARD

I løpet av de neste 365 dagene vil jeg motta en gave fra Beth
med bloggen Beth's småting, spennende!
Og nå skal jeg sende en gave til 3 stk i løpet av de neste 365 dagene.
Som overskriften sier: Pay it forward.
Reglene er som følger:
De tre første som skriver en kommentar på dette innlegget
vil i løpet av de neste 365 dagene få en gave fra meg.
Og så må du lage et tilsvarende innlegg og sende gave til de tre
første som svarer på ditt innlegg.
~~~~~~
Håper nettopp du vil være med på dette!

3 kommentarer:

  1. Det er første gang jeg ser et slikt innlegg;)
    Høres morsomt ut;) Og innen 365 dager så skal jeg vel klare det;)

    SvarSlett
  2. Hallo og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Å skrive ut mønstrene fra pdf er ikke vanskelig i det hele tatt. Du trykker på linken jeg har i bloggen. Da kommer du frem til en side. Der får du oppgitt en kode på 4 tall som du skal taste inn i feltet. Så ser du sekundene telles ned. Dette for at siden skal hente opp filen min, når det er ferdig så står det download på knappen. Da trykker du og alt er ferdig til å skrives ut.
    Mange hilsner Lille Rosin

    SvarSlett
  3. Heisan!

    Hyggelig at du stakk innom bloggen min.
    Jeg er gjerne med her.

    Klem lykkeliten

    SvarSlett