lørdag 6. februar 2010

HEKLING - NÅLEPUTER

Det ble litt stille i fra meg denne uken,
men heklenålen og strikkepinner har hvert i bruk hele uken :-))
Jeg falt helt for disse heklede nåleputene,
som jeg ser flere har i bloggene sine.
Og jeg bare måtte prøve meg på å hekle slike og her ser dere resultatet.









Ute i hagen er det vårlig luft med 6 1/2 pluss grader.
Vi har mye snø men i dag drypper det vann dråper i fra snøen.
Jeg og hundene skal ut i hagen og nyte at våren viser at den er her snart.
Boksen med alle staude frøene skal ut i fra kjøleskapet,
sekken med jord skal opp i fra kjelleren for i dag skal jeg så staude frø.
For meg er våren den vakreste tiden på året.
Jeg nyter å se snøen smelter,
og gå å vandre i hagen
og se etter de første vår blomstene.
Små fuglene som synger,
og se på knoppene på trer og busker.
JIPPPI vi går mot lysere tider.
Ønsker dere en riktig fin helg.
Klem fra Seascape

9 kommentarer:

  1. Sannelig har du laget nåleputer! Har selv noen få, skikkelig trivelig arbeid;) Kjempefine ble de også!
    Ha en koselig kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Du verden, så mange nåleputer! Jeg har også sett at flere har laget disse ja, og de er virkelig fine. Med perler og ekstra flotte knapper ble det jo helt supert da!

    SvarSlett
  3. oi, så flink du har vært. disse var jammen søte..Kanskje jeg må herme en gang, jeg roter nemlig allitd med hvor jeg har nålene mine.. Ligger det noe oppskrift på nett? Takk for koselig gratulasjon på bloggen min. Hilsen den lykkelige huseier..

    SvarSlett
  4. Å guuu kor gøy de var;))
    En utrolig artig ide..
    Og hvilken mengder du har laget;)
    Takk for titten og ha e nkreativ og koz uke;)

    SvarSlett
  5. Nydelige nåleputer !
    De må jeg prøve ! God uke til deg! Klem!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for de hyggelige kommentarene, det varmet godt :-)
    Nåleputene var utrolig gøy å hekle, ja så moro at det ligger flere nesten ferdige her :-))

    Hei i drømmeslottet. Jeg fant mønsteret i en blogg, desverre finner jeg ikke linken igjen.

    SvarSlett
  7. Hei;)
    Takk for at du gav beskjed om strikkeboken min.
    DEN ER NÅ ÅPEN..
    Har nok skjedd noe med innstillingwen der;)
    Ha en knallfin dag;)

    SvarSlett
  8. Du er utrolig kreativ. Derfor ligger det en award til deg på bloggen min..:-)

    SvarSlett