tirsdag 12. januar 2010

DECOUPAGE - PYNTE HJERTE

Jeg fikk et spørsmål om framgangs måten til decoupage,
i morgen vist tiden strekker til skal jeg lage et
lite decoupage mini kurs :-)
Av og til er ikke fantasien tilsted,
mens andre dag bobler det over med fantasi.
I dag var dagen hvor fantasien var tilsted.
Jeg har det med å samle på ditt og datt,
for det kan jo hende jeg får bruk for det :-))
Den brune bakgrunnen til disse hjertene,
er en eske som jeg fikk en jule gave i.
Stiv bølge papp, fin til å ha som bakgrunn.
De lyse hjertene med svarte blader har jeg laget på PC-en,
og printet ut.
Jeg bruker et program som heter PhotoImpact 8.
Men har du lyst å lage slike,
kan du også bruke servietter med hjerter.
Froskene-kronen og vannliljene er motiver jeg
har klippet ut av en serviett.
Noen plastperler med flat under side er limt på som pynt.
Også fikk jeg bruk for tauet som jeg hadde samlet på,
til å lage en hempe til hjerte.
Klem fra Seascape

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar