onsdag 13. januar 2010

DECOUPAGE BLOMSTERPOTTER NR:1 og 2

BLOMSTERPOTTE NR:1
Disse to blomsterpottene var i en skarp gul farge,
og jeg ble så fristet til å forandre litt på de.
BLOMSTERPOTTE NR:1
Jeg har brukt:
Serviett med Eføy
Et gammel note ark og bilde med blomster alver som jeg fant HER,
og som jeg printer ut.
Lykke....... aner jeg ikke hvem som har skrevet,
men det passet så fint på blomsterpotten.
For meningen er å fylle disse to blomsterpottene
med blomster i fra hagen.
Jeg har laget det i programmet PhotoImpact 8.
Ønsker du å bruke det må du bare gi meg beskjed så legger jeg det ut her.
På begge disse to blomsterpottene har jeg brukt,
de samme plastperlene som på hjertene i forje innlegg.
BLOMSTERPOTTE NR:1
BLOMSTERPOTTE NR:2
På denne blomsterpotten har jeg brukt note ark - vintage -
plastperler og serviett med Eføy.
Et bilde av huden min "Maeve" som jeg tegnet i PhotoImpact 8.
Under bilde av "Maeve" har jeg brukt en gammel
heklet brikke (etter min mormor) som hadde sett sine beste dager.
Den hadde en del små hull på midten,
men med decoupage penslet over ligger den fint og kommer ikke til å rakne.
2 små heklede hvite blomster som jeg heklet i en tynn hekletråd.
BLOMSTERPOTTE NR:2

3 kommentarer:

  1. Hei ! Det ligger noe til deg på bloggen min!

    SvarSlett
  2. Kjempefint!! Dette blir lekre blomsterpotter!!

    SvarSlett
  3. Disse var virkelig kjempefine! Koselig å se innom til deg for første gang:)
    Ha ei fortsatt fin uke:)

    SvarSlett