søndag 17. mars 2013

HAREFRØKEN - BUNNY CREME EGG COSY


 6 stk nye harefrøkner.
Mønster ligger HER
 Jeg er så glad i Lime green farge :-)
Her har jeg sydd inn noen blå franskeknuter (tror jeg sømmen heter) også holder hun på en liten bukett med heklet blomster.
 Her er en harefrøken som har fått en rød kjole, hvor jeg har sydd inn hvite lus.
Hun holder på en blomsterkrans.

 En harefrøken i blå kjole, med en heklet blomsterranke.

 En harefrøken i gult, med et rødt heklet hjerte i vær hånd.
Nede på kjolen har jeg sydd fast heklet blomster. Og brodert noen blader og knopper.

 Turkis kjole må jo også en harefrøken ha.
Hun holder på en heklet fucksia blomst.

 En harefrøken i rosa kjole, med heklet blomsterbukett og sløyfer.
Ja til og med på halen har hun også en sløyfe.
 Tusen takk for alle kommentarene på forje innlegg.
Artig at så mange har lyst å strikke harefrøken til Påske.
---------------------
HER kan dere titte i bloggen Strikke maske, hvor hun har laget en søt liten harefrøken.
---------------------
Jeg ønsker deg en riktig fin søndag.
Og vist du tror jeg bare har laget 16 stk harefrøkner, ja så tar du feil HI - HI

8 kommentarer:

  1. My favourite one is the one with the pink dress, I love what you have done with my pattern, ali

    SvarSlett
    Svar
    1. It's so nice to hear that you like what I've made with your pattern. Today I finished number 22 of these, all that's left is to make the tiny decoration.

      Slett
  2. Så mange fine harefrøkener! Ser ut som de skal på ball, alle som en!
    Kjempefin påskepynt!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingunn :-) De er som chips :-))) Har du først tatt (laget) 1 så må du ha flere :-)

      Slett
  3. Så flotte harefrøkener du har laget, tror disse er de fineste jeg har sett.

    SvarSlett